Wisselkoers Oslo Gebruik die onderstaande valuta converter na die huidige wisselkoers vir die stad van Oslo te bereken. Die geldeenheid wat in Oslo is die Noorse kroon. Oslo is die hoofstad van Noorweë. As jy op reis is na Oslo, sal jy nodig het om jou geldeenheid verruil vir die Noorse kroon. Jy kan jou geld te ruil vir die Noorse kroon op die meeste Oslo banke of op gespesialiseerde winkels genoem buitelandse valuta Buro's. Kyk vir tekens wat sê Bureau de Change, Geld Wechseln of Cambio. Jy mag in staat wees om jou geld te ruil by die lughawe Oslo, maar wisselkoerse kan nie die beste wees. Jy moet dit oorweeg die aankoop van die Noorse kroon geldeenheid op 'n meer gunstige wisselkoers voordat jy daar aankom in Oslo. Jy kan dit doen deur navorsing aanlyn valuta makelaars wat buitelandse valuta te doen. As met vakansie, vakansie, of besigheid wat jy ook kan navraag doen oor die aankoop reisigerstjeks (reisigerstjeks). Ook, voor jou reis, raadpleeg jou krediet - of debietkaart bank oor die transaksie fooie buitelandse valuta betaal vir die gebruik van jou kaart in Oslo, Noorweë. Oor Oslo Oslo is die hoofstad en grootste stad in Noorweë. Gestig om 1048 deur koning Harald III Hardrada van Noorweë, is die stad grotendeels vernietig deur 'n brand in 1624. Die DanishndashNorwegian koning Christian IV herbou die stad as Christiania (kortliks ook gespel Kristiania). In 1925 herwonne die stad sy oorspronklike Noorse naam, Oslo. Die bisdom van Oslo is een van die vyf oorspronklike bisdomme in Noorweë, wat sy oorsprong in die jaar 1070. Oslo is die kulturele, wetenskaplike, ekonomiese en regeringsorganisasies sentrum van Noorweë. Die stad is ook 'n middelpunt van die Noorse handel, bankwese, nywerheid en gestuur. Dit is ook 'n belangrike sentrum vir maritieme nywerhede en maritieme handel in Europa. Die stad is die tuiste van baie maatskappye in die maritieme sektor, sommige van hulle is onder die wêreld se grootste gestuur maatskappye, Ship Brokers en maritieme versekeringsmakelaars. Oslo is 'n globale stad beskou en ingedeel Beta Wêreld City in studies wat uitgevoer word deur die globalisering en wêreldstede Studiegroep en Network in 2008. Vir 'n paar jaar, het Oslo is gelys as een van die duurste stede in die wêreld saam met die ander globale hoofletters as Kopenhagen, Parys, en Tokio. In 2009 egter, Oslo weer sy status as die wêreld se duurste stad. Oslo is 'n vlieënier stad van die Raad van Europa en die Europese Kommissie interkulturele stede program. Vanaf 2010 het die metropolitaanse gebied van Oslo het 'n bevolking van 1.422.442 waarvan 907288 lewens in die aangrensende agglomeratie. Die bevolking tans verhoog teen 'n rekord tempo van meer as 2 jaar, wat dit die vinnigste groeiende kapitaal in Europa. 'N Groot deel van hierdie groei spruit uit immigrasie toenemend veranderende Oslo in 'n kosmopolitiese stad. Die immigrant deel van die bevolking in die stad tel behoorlike nou meer as 25.Sandefjord Lughawe Torp Sandefjord Lughawe Torp is geleë in Sandefjord, ongeveer 120 kilometer suidwes van Oslo middestad. Torp-Ekspressen afrigters hef NOK 240 (NOK 420 terugkeer) vir die reis na Oslos bus depot. NSL het 'n nuwe treindiens van Oslo 'n nuwe stasie met die naam van Sandefjord vliegveld Torp, geleë tussen Stokke en Sandefjord. Daar is 'n pendelbus tussen die lughawe en die stasie. Taxi's en motorhuur-maatskappye verteenwoordig by die lughawe. Avis 47 33 46 95 50 Europcar 47 33 46 42 00 Vestfold Taxisentral 47 33 42 02 00 Tnsberg Taxi 47 33 30 11 11 Sandefjord Lughawe, Oslo Pryse opgedateer Mei 2014 Moss Lughawe Rygge Moss Lughawe Rygge lê sowat 66 kilometer suid-oos van Oslo. Jy kan reis deur NSL trein (Rygge stasie), bus of motor. Taxi's en motorhuur-maatskappye verteenwoordig by die lughawe. Moss Lughawe Rygge, Oslo raquo Artikels Teken in op ons newslettersRyanair Holdings (RYA) LSE: RYA: 1ste kwartaal resultate Ryanairs Michael OLeary gesê: Dit beskeie 4 toename in Q1 wins te 8364256m is in ooreenstemming met vorige leiding. Die afwesigheid van Paasfees in Q1 en on-going markonbestendigheid wat voortspruit uit terroriste gebeure, en herhaal ATC stakings (veral in Frankryk) verswak tariewe op close-in besprekings en veroorsaak byna 1000 vlug kansellasies. Ons bly verbind tot ons lasfaktor aktiewe / opbrengs passiewe strategie wat is die rede waarom Q1 tariewe het 10 tot onder 836440. Verkeer gestyg 11 en lasfaktor verbeter 2 punte tot 94 as ons altyd beter (AGB) kliënt ervaar program gaan voort om nuwe kliënte te wen en nuwe markte. Aanvullende verkope gestyg tot 26 van inkomste (24 in PY Q1). Kostebeheer bly kern en daarom eenheidskoste verminder 9 (ex-brandstof af 4). Hoogtepunte van Q1 sluit in: -160.160.160.160 Gemiddelde tariewe sny 10-836439,92 -160.160.160.160 Verkeer op 11 tot 31m (LF tot 2-94) -160.160.160.160 Eenheidskoste af 9 (ex-brandstof -4) -160.160.160.160 Winste op 4 tot 8364256m -160.160.160.160 16 nuwe B737-800s gelewer -160.160.160.160 aandeelterugkoopprogram program (8364886m) in June160 nuwe roetes en basisse voltooi: Ons 4 nuwe S16 basisse in Belfast, Corfu, Ibiza en Santiago is goed presteer met 'n sterk vooraf besprekings. Ons aangekondig 8 nuwe basisse (Boekarest, Bournemouth, Hamburg, Neurenberg, Praag, Sofia, Timi537oara en Vilnius) as deel van ons W16 skedule wat ook sal sien ons Berlyn te brei 4-9 vliegtuie en Luxemburg word ons 33e land. Ons sal 133 nuwe roetes oop tydens W16. Ongelukkig is die bekendstelling van 'n NOK80 (83648,50) lugvervoer belasting in Noorweë het gelei tot 16 roete kansellasies en die sluiting van ons Oslo Rygge basis in Oktober. AGB Customer Experience: Jaar 3 van AGB onthul in April en gaan voort om ons kliënt ervaar deur diens, digitale en aan boord ontwikkelings verbeter. Benewens laer tariewe en wyer bestemming keuses, ons kliënte nou geniet nuwe inisiatiewe soos Ontspanning Plus, verbeter Business Plus (met meer buigsaam ticket) en een-fliek betalings op ons foon. In Junie het ons vereenvoudig en sny nagegaan sak gelde vir 92 van ons kliënte. Ons leading op tyd prestasie het in Q1 van 91 verlede jaar tot 87 as gevolg van ongunstige weerstoestande (donderstorms), en 'n reeks van ongeregverdigde ATC stakings in België, Italië, Griekeland en veral in Frankryk. Britse NATS het ook wanbestuur sy personeel roosters wat lei tot herhaalde slot beperkings kapasiteit en vertragings in Londen Stansted. Franse ATC unies alleen, het betrokke in 53 aanvalle oor die afgelope 7 jaar gedurende 'n tydperk toe die Ierse amp Britse ATC gely nul stakings. Ryanair en ander lugrederye het soos volg 'n beroep op die Europese Kommissie om 3 eenvoudige maatreëls om die impak van hierdie ATC aanvalle op Europa se burgers te verlig: a.160160 Nodig (Franse) ATC vakbonde om betrokke te raak in bindende arbitrasie in plaas van stakings b.160160 Laat ander ATCs Frans bedryf oor-vlugte terwyl hul unies staak c.160160Allow aanbied om hul EU261 koste van hierdie ATC verskaffers waar wanbestuur permitte herhaal stakings herstel. Ons koste voordeel bo mededingers toegeneem in Q1 as eenheidskoste het 9. brandstof het met 836442m om 8364518m in Q1. eenheidskoste ex-brandstof gesny 4 as gevolg van laer koste vliegtuie, goedkoper finansiering, afslag groei lughawe handel, laer verkope amp bemarking bestee, en swakker sterling, wat deels geneutraliseer deur effens hoër koste personeel as 5 jaar betaal gaan skop in oor ons 84 basisse en ons koptelling styg in lyn met groei vloot. FY17 brandstof is 95 verskans teen 622 per ton (c. 62bbl) wat (met inagneming van bykomende volumes) te lewer brandstof besparing van c. 8364200m. Byna 55 van ons FY18 brandstof is nou verskans teen net minder as 500 per ton (c. 50bbl). Ons verwag om te slaag op die meeste, indien nie alle van hierdie brandstof besparing aan kliënte in 'n laer lug tariewe as ons voortgaan om die verkeer en roetes sterk groei. Aandeelhouer Returns amp Balansstaat: In Februarie het ons aangekondig dat 'n 8364800m aandeelterugkoopprogram program. Na die Brexit stem, die Raad verhoog hierdie program te 8364886m en voltooi dit in die einde van Junie op 'n AVE. prys van 836.413,48 per aandeel. Ons het nou teruggekeer oor 83644.2bn vir ons aandeelhouers sedert 2008. Op 27 Julie ons hou 'n EGM te soek aandeelhouersgoedkeuring aan die Raad na goeddunke om betrokke te raak in verdere selektiewe aandeel terugkoop gee, as sy in die beste belang van aandeelhouers om dit te doen oor die volgende 15 maande. Ten spyte van hierdie terugkoop ons balansstaat bly sterk, met netto kontant van 8364162m op 30 Junie, na aanleiding van Q1 kapitaalbesteding van 8364381m, skulddelging van 836489m en terugkoop van 8364468m. Die onlangse Britse stem na die Europese Unie (EU) te verlaat was beide 'n verrassing en 'n teleurstelling. Ryanair, na gelang van die UKs grootste lugredery, het aktief vir 'n Bly stem beywer. Ons verwag dat hierdie resultaat sal lei tot 'n aansienlike tydperk van politieke en ekonomiese onsekerheid in beide die Verenigde Koninkryk en die Europese Unie. Hierdie onsekerheid sal skadelik vir ekonomiese groei en verbruikersvertroue en sal ons soos altyd reageer met ons lasfaktor aktiewe / opbrengs passiewe strategie. Tot 'n paar duidelikheid na vore oor die volgende twee jaar oor die UKs langtermyn politieke en ekonomiese verhoudings met die EU, sal ons nie in staat is om te voorspel watter effek dit op ons besigheid en regulerende omgewing sal hê nie, maar ons het gebeurlikheidsplanne in plek vir alle gebeurlikhede . In die nabye toekoms verwag ons dat Brexit onsekerheid sal lei tot swakker pond, stadiger groei in die Verenigde Koninkryk en die EU-ekonomieë en afwaartse druk op pryse tot aan die einde van 2017 ten minste. Oor die langer termyn, indien die Verenigde Koninkryk is nie in staat om toegang tot die interne mark beding / oop lug dit kan implikasies vir ons 3 Britse binnelandse roetes en Britse onderdane het op ons aandeleregister maar hierdie risiko's is nie materiaal en sal hanteerbaar wees. Daar kan ook 'n paar geleenthede as ons Britse geregistreer mededingers nie meer toegelaat word om intra EU roetes bedryf, of moet stoot hul meerderheid eienaarskap van die EU geregistreer airlines.160 In die tussentyd, sal ons ons groei spil weg van Britse lughawens en fokus meer op groei teen ons EU lughawens oor die volgende twee jaar. Hierdie winter sal ons kapasiteit en frekwensie sny op baie Londen Stansted roetes (alhoewel daar geen roetes sluit) waar ons reeds aansienlik hoër as ons meer jarige groei verkeer teikens. Ons sien baie groeigeleenthede vir Ryanairs laer tariewe en AGB kliënt ervaar oor die hele Europa. Ons is gemiddeld 1 beter bespreek vir die 2de kwartaal as in hierdie tyd verlede jaar al is dit teen aansienlik laer tariewe. Ons verwag dat lading faktor sal soortgelyk aan verlede jaar op 93. wees Ons glo nou ons FY verkeer sal groei met 10 tot 117m kliënte (tot 1 miljoen op die vorige leiding). Gemiddelde tariewe op close-in besprekings is nadelig geraak deur ATC stakings, terroriste gebeure en swakker sterling post Brexit. As gevolg hiervan, verwag ons dat die 2de kwartaal van tariewe te val met minstens 6 (H1: -8). Hierdie uitkoms bly baie afhanklik van close-in besprekings vir Augustus en September. Ons het bietjie sigbaarheid oor W16 tariewe, maar sien geen rede-nog-ons leiding van -10 verander tot -12 in H2. As daar enige beweging in hierdie getalle is dit meer waarskynlik is om aan die negatiewe kant. eenheidskoste ex-brandstof moet verminder word deur ongeveer. 1 in FY17. Baie van dié besparings sal afgelewer word in die eerste helfte van die jaar, as gevolg van stadiger groei verkeer hierdie winter (veral Q4) in vergelyking met verlede jaar. Ons brandstof wetsontwerp sal val deur ongeveer. 8364200m as laer euro pryse is geneutraliseer deur volumegroei, maar dit is nou waarskynlik dat die meeste, indien nie alle van dié besparings aan kliënte sal deurgegee word in 'n laer tariewe. Op die oomblik, in stand te hou ons leiding, dat volle jaar wins styg met ongeveer. 12 'n verskeidenheid van 83641,375m om 83641,425m maar waarsku ons dat post Brexit daar beduidende risiko's vir die negatiewe kant gedurende die res van die jaar. Vir verdere information160160 160Neil Sorahan 160 160 160 160 160 160 160 160 Piaras Kelly kontak: 160 160 160 160 160 160 160 160 160Ryanair Holdings plc160160 160Edelman www. ryanair 160 160 160 160 160 160160 Tel: 353-1-9451212 160 160 160Tel: 353-1-6789333 Ryanair is Europa se gunsteling lugredery, die uitvoering van 117m PA op meer as 1800 daaglikse vlugte van 84 basisse, die koppeling van meer as 200 bestemmings in 33 lande op 'n vloot van meer as 350 Boeing 737 vliegtuie, with160 'n verdere 315 Boeing 737's op bestelling, wat Ryanair in staat sal stel om laer tariewe en groei verkeer na 180m p. a. deur FY24. Ryanair het 'n span van meer as 11.500 hoogs geskoolde lugvaart professionele lewering Europa se No.1 op tyd prestasie, en 'n vooraanstaande 31 jaar veiligheidsrekord. Sekere van die inligting wat in hierdie uitgawe is sien daarna uit en is onderhewig aan belangrike risiko's en onsekerhede wat kan veroorsaak dat werklike resultate verskil materially.160 Dit is nie redelik moontlik om al die baie faktore en spesifieke gebeure wat 'n invloed kan die vooruitsigte specific aangestel en resultate van 'n bedryfstelsel lugredery in die Europese economy.160 Onder die faktore wat onderhewig aan verandering is en kan 'n beduidende invloed Ryanairs verwagte resultate is die lugredery pryse omgewing, brandstofkoste, mededinging van nuwe en bestaande draers, markpryse vir die hantering vervanging vliegtuie en die instandhouding van vliegtuie dienste, beskikbaarheid vliegtuie, Brexit, koste verbonde aan die omgewing, veiligheid en sekuriteit maatreëls, beduidende uitbreek van die lug siekte, terroriste-aanvalle, aksies van die Ierse, die Verenigde Koninkryk Europese Unie (EU) en ander regerings en hul onderskeie regulerende agentskappe, weerverwante ontwrigting, skommelinge in wisselkoerse en rentekoerse, veranderinge aan die struktuur van die Europese Gemeenskap en die euro, toegang lughawe aanklagte, litigasie arbeidsverhoudinge, die ekonomiese omgewing van die lugredery-industrie, die algemene ekonomiese omgewing in Ierland, die Verenigde Koninkryk en elders in Europa, die algemene bereidwilligheid van passasiers te reis en ander ekonomiese, maatskaplike en politieke faktore. Ryanair Holdings plc en Filiale Verkorte Gekonsolideerde Voorlopige Balansstaat soos op 30 Junie 2016 (ongeouditeer) Finansiële Oorsig kwartaal geëindig 30 Junie 2016 geskeduleer inkomste gebly plat op 83641,244.0M as 11 verkeer groei (om 31.2M) is geneutraliseer deur 'n 10 afname in gemiddelde prys na 836.439,92. Aanvullende inkomste: 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 160160160160160160 aanvullende inkomste het met 10 tot 8364443.4M, (26 van die totale inkomste in vergelyking met 24 in kwartaal 1 FY16) gedryf deur 'n stewige vertoning in on-board verkope en bespreekte sitplekke geneutraliseer deur 'n verminderde reisversekering en hotelle inkomste. Brandstof en olie: 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 160160160160160160160 brandstof en olie het met 7 tot 8364518.4M as gevolg van laer euro brandstofpryse geneutraliseer deur 'n 8 toename in blok uur en 'n hoër lasfaktor (tot 2 punte tot 94 in die kwartaal). Lughawe en die hantering van klagtes: 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 Lughawe en hantering koste het met 4 tot 8364241.4M weens 11 verkeer groei geneutraliseer deur swakker sterling teenoor die euro. Route aanklagte: 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 160160160160160160160160160160160160160160160160160160 Route aanklagte het met 3 tot 8364177.9M danke aan 'n 9 toename in sektore gevlieg geneutraliseer deur Euro Control prysverlagings in Frankryk, Duitsland en die Verenigde Koninkryk. Personeelkoste: 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 personeelkoste was tot 9 tot 8364165.8M, laer as die 11 toename in verkeer, as gevolg van 9 meer sektore en die impak van 'n 2 salaris verhoging in April 2016 geneutraliseer deur swakker sterling teenoor die euro. Waardevermindering: 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 160160160160160160160160160160160160160160160160160160 waardevermindering het met 18 tot danke aan 50 (19) addisionele besit vliegtuie 8364125.6M in die vloot by tydperk einde (314 by Junie 2016 in vergelyking met 264 in Junie 2015). Bemarking, verspreiding en ander: 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 bemarking, verspreiding en ander het met 17 tot 836487.6M. hoofsaaklik te wyte aan verhoogde verspreiding koste wat verband hou met 'n hoër verkope aan boord, ontwrigting koste wat verband hou met die Franse ATC stakings in die kwartaal en hoër vergoeding passasier koste na 'n ECJ beslissing in September 2015.160 bemarking bestee was af 83642.9M in die kwartaal. Onderhoud, materiaal en herstelwerk: 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 Onderhoud, materiaal en herstelwerk het met 30 tot 836441.3M weens die sterker Amerikaanse dollar teenoor die euro en die tydsberekening van tjeks vliegtuie. Vliegtuig huur: 160 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 vliegtuie verhuur het met 37 tot 836422.6M te danke aan die afwesigheid van kort termyn somer huurkontrakte in vergelyking met die vorige jaar vergelykende en die handback van 12 vliegtuie van die vloot het die afgelope jaar. Eienaarskap en instandhouding: Gedurende die kwartaal geëindig 30 Junie 2016 eienaarskap en onderhoudskoste (waardevermindering, instandhouding, vliegtuie verhuur en finansieringskoste) het met 10 tot 8364210.5M. wat laer is as die 11 toename in passasiersgetalle. Eenheidskoste het met 9, uitgesluit brandstof hulle het met 4 wat gunstig vergelyk met die 11 toename in verkeer in die kwartaal. Finansies koste: 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 160160160160160160160160 Finansies koste het met 21 tot 836421.0M. 160In vorige tydperke belangstelling opgewek in ons Bond issuances is capitalised.160 Soos nuwe vliegtuie in gebruik gebring, is die belangstelling in die inkomstestaat statement.160 Dit rente-uitgawe is gedeeltelik geneutraliseer deur laer rentekoerse betaalbaar op swewende koers skuld in die kwartaal . Finansieringsinkomste: 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 160160160160160160160160 finansieringsinkomste het met 83649.3M as gevolg van die afwesigheid van die Aer Lingus dividend vanjaar (83648M in die jaar vergelykende voor) en laer deposito rentekoerse. Bruto kontant het met 8364230.7M om 83644,103.8M sedert Maart 2016. Bruto skuld deur 836481.6M het om 83643,941.4M by kwartaal einde. 8364706.7M netto kontantvloei gegenereer deur bedryfsaktiwiteite. 160This befonds netto kapitaalbesteding van 8364381.4M, aandeelhouer opgawes van 8364467.5M en skuldterugbetalings van 836488.5M.160 Netto kontant was 8364162.4M by kwartaal einde. 160 (31 Maart 2016: 8364311.5M). Aandeelhouersekwiteit: 160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160160 160160160 aandeelhouersekwiteit verhoog deur 8364137.9M om 83643,734.7M in die kwartaal in die eerste plek te danke aan IFRS rekeningkundige hantering vir afgeleides van 8364348.4M en 'n netto wins na belasting van 8364255.5M geneutraliseer deur 8364467.5M van aandeelhouer opgawes. Ryanair Holdings plc Notes wat deel uitmaak van die verkorte gekonsolideerde tussentydse finansiële state 1,160160160160160160160160160160160 Opstellingsgrondslag en beduidende rekeningkundige beleid Ryanair Holdings PLC (die Maatskappy) is 'n maatskappy gevestig in Ierland. Die ongeouditeerde verkorte gekonsolideerde tussentydse finansiële state van die Maatskappy vir die kwartaal geëindig 30 Junie 2016 sluit die Maatskappy en sy filiale (gesamentlik na verwys as die Groep). Hierdie ongeouditeerde verkorte gekonsolideerde tussentydse finansiële state (die tussentydse finansiële state), wat in samewerking moet saamgelees word met ons 2015-jaarverslag vir die jaar geëindig 31 Maart, 2015, is opgestel in ooreenstemming met Internasionale Rekeningkundige Standaard No. 34 Tussentydse Finansiële Verslagdoening soos deur die EU (IAS 34) 0,160 aangeneem Hulle sluit nie al die vereiste vir 'n volledige finansiële jaarstate inligting, en moet saamgelees word met die mees onlangse gepubliseerde finansiële state van die Groep. Die gekonsolideerde finansiële state van die Groep soos op en vir die jaar geëindig 31 Maart, 2015, is beskikbaar by investor. ryanair /. Die vergelykende syfers ingesluit vir die jaar geëindig 31 Maart 2016 nie statutêre finansiële state van die Groep nie in die sin van die Maatskappywet, 2014. Die gekonsolideerde finansiële state van die Groep vir die jaar geëindig 31 Maart 2016, saam met die onafhanklike ouditeure rapporteer daarop, sal in bewaring gehou deur die Ierse Registrateur van Maatskappye na aanleiding van die Maatskappy se algemene jaarvergadering en sal ook beskikbaar wees op die Maatskappy se Website.160 statutêre finansiële state vir die jaar geëindig 31 Maart 2015 is deur die Kantoor Maatskappye. 160 die ouditeure rapporteer diegene finansiële state was unqualified.160 die Ouditkomitee, op afvaardiging van gesag deur die raad van direkteure, goedgekeur het dat die verkorte gekonsolideerde tussentydse finansiële state vir die kwartaal geëindig 30 Junie 2016 op 21 Julie 2016. Behalwe soos uiteengesit anders hieronder, het hierdie tydperke finansiële inligting is opgestel in ooreenstemming met die rekeningkundige beleid soos uiteengesit in die Groepe mees onlangse gepubliseerde finansiële state uiteengesit, wat is opgestel in ooreenstemming met IFRS, soos vasgestel deur die EU en ook in ooreenstemming met IFRS soos uitgereik deur die International Accounting Standards Board (IASB). Die volgende nuwe en gewysigde standaarde, wat uitgereik is deur die IASB, en is effektief onder diegene standaarde vir die eerste keer vir die huidige finansiële jaar wat begin op of na 1 Januarie 2016 en het ook deur die EU geëndosseer, gewees deur die Groep toegepas vir die eerste keer in hierdie verkorte gekonsolideerde finansiële state 183160160160 Wysigings aan IFRS 11: Rekeningkunde vir Verkrygings van Belange in Gesamentlike Operasies (effektief vir fiskale periodes wat begin op of na 1 Januarie 2016) 183160160160 Wysigings aan IAS 16 en IAS 38 : Verklaring van aanvaarbare metodes van waardevermindering en amortisasie (effektief vir fiskale periodes wat begin op of na 1 Januarie 2016) 183160160160 Wysigings aan IAS 16 Eiendom, aanleg en toerusting en IAS 41 draer Plante (effektief vir fiskale periodes wat begin op of na 1 Januarie, 2016) 183160160160 Wysigings aan IAS 27 ekwiteitsmetode in afsonderlike finansiële state (effektief vir fiskale periodes wat begin op of na 1 Januarie 2016) 183160160160 Wysigings aan IAS 1: Openbaarmaking Initiative (effektief vir fiskale periodes wat begin op of na 1 Januarie 2016) 183160160160 jaarlikse Verbeterings aan IFRS'e 2012-2014 Cycle (effektief vir fiskale periodes wat begin op of na 1 Januarie 2016) die implementering van hierdie nuwe of gewysigde standaarde het 'n wesenlike uitwerking op die finansiële posisie of resultate van bedrywighede in die kwartaal geëindig 30 Junie nie , 2016. die voorbereiding van finansiële state vereis dat bestuur oordeel, ramings en aannames wat die toepassing van rekeningkundige beleid en die gerapporteerde bedrae van bates en laste, inkomste en expense.160 Werklike resultate kan verskil van hierdie aannames raak. In die voorbereiding van hierdie verkorte gekonsolideerde tussentydse finansiële state, die betekenisvolle uitsprake wat deur bestuur gemaak met die toepassing van die groepe rekeningkundige beleid en die belangrikste bronne van ramingsonsekerheid was dieselfde as dié wat in die mees onlangse gepubliseerde finansiële state toegepas. 3,160160160160160160160160160160160 seisoensgebondenheid van bedrywighede Die Groepe resultate van bedrywighede het aansienlik gewissel van kwartaal tot kwartaal, en die bestuur verwag dat hierdie verskille te continue.160 Onder die faktore wat veroorsaak dat hierdie verskille is die lugredery industrys sensitiwiteit vir algemene ekonomiese toestande en die seisoenale aard van die lug travel.160 Gevolglik die eerste halfjaarresultate tipies in hoër omset en resultate. 4.160160160160160160160160160160160 Inkomstebelastinguitgawe Die groepe gekonsolideer effektiewe belastingkoers ten opsigte van bedrywighede vir die kwartaal geëindig 30 Junie 2016 was 10,8 (30 Junie 2015: 11.8) 0,160 Die belastingkoste vir die kwartaal geëindig 30 Junie 2016 van 836431.0M (Junie 30, 2015: 836432.7M) bestaan uit 'n huidige belastingkoste van 836429.0M en 'n uitgestelde belasting beheer van 83642.0M wat verband hou met die tydelike verskille vir eiendom, aanleg en toerusting erken in die inkomstestaat. 5,160160160160160160160160160160160 Aandeelgebaseerde betalings Die terme en voorwaardes van die aandele-opsie program word in die mees onlangse, gepubliseer, gekonsolideerde finansiële state. Die beheer van 83641.5M is die billike waarde van verskeie aandele-opsies in vorige tydperke, wat tans in die inkomstestaat erken word in ooreenstemming met die werknemer gelewer toegestaan. Die Groep is betrokke by litigasie wat in die gewone loop van sy business.160 die Groep nie glo dat so 'n litigasie sal individueel, of gesamentlik, het 'n wesenlike negatiewe uitwerking op die finansiële toestand van die Group.160 behoort die groep te wees faal in die litigasie aksies, bestuur glo die moontlike laste dan voortspruit kan nie bepaal word nie, maar sal na verwagting nie 'n nadelige wesenlik raak die groepe resultate van bedrywighede of finansiële posisie. 7.160160160160160160160160160160160 Kapitaalverpligtinge Op 30 Junie 2016 Ryanair het 'n bedryfstelsel vloot van 353 (2015: 315) Boeing 737-800NG aircraft.160 Die Groep het ingestem om 183 nuwe Boeing 737-800NG vliegtuie te koop van die Boeing Korporasie gedurende die tydperke Fiskale 2015 fiskale 2019 waarvan 11 vliegtuie in die jaar geëindig 31 Maart 2015 gelewer is, 'n verdere 41 gelewer in die jaar geëindig 31 Maart 2016 en 16 in die kwartaal geëindig 30 Junie 2016. die Groep het ook ooreengekom om tot 200 ( 100 ferm en 100 opsies) Boeing 737 Max 200 vliegtuie van die Boeing Korporasie gedurende die tydperke Fiskale 2020 fiskale 2024 8.160160160160160160160160160160160 Ontleding van operasionele segment die Groep bestuur as 'n enkele sake-eenheid wat 'n lae tariewe bied-lugredery-verwante aktiwiteite, insluitend geskeduleerde dienste , motor-huur, internet inkomste en verwante verkope aan derde partye. Die Groep bedryf 'n enkele vloot van vliegtuie wat ontplooi deur 'n enkele roete skedulering stelsel. Die Groep bepaal en bied bedryfsegmente gebaseer op die inligting wat intern verskaf word om die uitvoerende hoof, wat die groepe Hoof Operasionele Besluitnemer (CODM) 0,160 Wanneer 'n hulpbron toekenning besluite die CODM evalueer roete inkomste en opbrengs data. Tog is hulpbrontoekenning besluite wat gebaseer is op die hele roete netwerk en die ontplooiing van die hele vliegtuig vloot, wat uniform is in type.160 Die doel in die maak van hulpbrontoekenning besluite is om gekonsolideerde finansiële resultate, eerder as individuele roetes binne die netwerk te maksimeer . Die CODM evalueer die prestasie van die besigheid gebaseer op die aangepaste wins / (verlies) na belasting van die Groep vir die period.160160160160 Alle segmentinkomste is afgelei geheel van eksterne kliënte en as die Groep 'n enkele rapporteerbare segment, Intersegment inkomste nul 0,160 die groepe groot inkomste-genererende bate behels die vliegtuig vloot, wat sonder huiwering in diens oor die groepe geïntegreer roete netwerk en is direk toeskryfbaar aan die rapporteerbare segment operations.160 Verder, as die groep bestuur word as 'n enkele sake-eenheid, al ander bates en laste is toegeken aan die groepe enkele rapporteerbare segment. Verwaterde verdienste per aandeel word rekening gehou met die moontlike toekomstige oefeninge van aandele-opsies onder die Maatskappy se aandele-opsie-skemas en die geweegde gemiddelde getal uitgereikte aandele sluit geweegde opsies gemiddelde aandeel aanvaar word omgeskakel van 7.4M (2015: 6.9m) toegestaan. 10,160160160160160160160160160 Eiendom, aanleg en toerusting Verkrygings en vervreemdings Kapitaalbesteding in die kwartaal tot 30 Junie 2016 beloop 8364381.4M en hoofsaaklik verband hou met vliegtuie vooraf aflewering betalings en 16 vliegtuie aflewerings 11. 160160160160160160160160160 Finansiële instrumente en finansiële risikobestuur Die Groep is blootgestel aan verskeie finansiële risiko's wat in die normale gang van sake. Die groepe finansiële risikoblootstellings is hoofsaaklik verwant aan kommoditeitsprysrisiko, buitelandse valuta en rentekoersrisiko's. Die Groep gebruik finansiële instrumente om blootstelling as gevolg van hierdie risiko's te bestuur. 160 Hierdie tussentydse finansiële state sluit nie al finansiële risikobestuur inligting en openbaarmaking vereis in die jaarlikse finansiële state, en moet saamgelees word met die jaarverslag 2015. Daar was geen verandering in ons risikobestuursbeleid in die tydperk was. Billike waarde hiërargie Finansiële instrumente teen billike waarde gemeet in die balansstaat is gekategoriseer deur die tipe waardasiemetode gebruik. Die verskillende waardasie vlakke is soos volg gedefinieer: 183160160160160160160 Vlak 1: gekwoteerde pryse (onaangepas) in aktiewe markte vir identiese bates of laste wat die Groep het toegang tot by die datum meting. 183160160160160160160160160160 Vlak 2: anders as gekwoteerde pryse insette in vlak 1 ingesluit wat waarneembaar is vir die bates of verpligtinge, hetsy direk of indirek. 183160160160160160160160160160 Vlak 3: beduidende onwaarneembare insette vir die bate of las. Billike waarde skatting Billike waarde is die prys wat sou ontvang om 'n bate te verkoop, of aan 'n las te dra, op 'n ordelike transaksie tussen deelnemers aan die mark op die datum meting. Die volgende metodes en aannames is gebruik om die billike waarde van elke wesenlike klas van die groepe finansiële instrumente skat: 11,160160160160160160160160160 Finansiële instrumente en finansiële risikobestuur (vervolg) Finansiële instrumente teen billike waarde gemeet 183160160160160160160160160 beskikbaar vir verkoop: Die billike waarde van beskikbaar vir verkoop Toegang tot LH met jou rekenaar of gebruik 'n ander mobiele toestel. Ons vra om verskoning vir enige ongerief. Ons Lufthansa besprekings span sal bly wees om te help met jou bespreking. Jy sal al die inligting oor die bespreking kantore in jou eie land hier vind: Daar is geen aanbod vir First Class vir die gekose roete. Premium Economy is nie beskikbaar op die geselekteerde roete.
No comments:
Post a Comment