Belasting van werknemers Stock Options Daar is twee tipes van werknemer voorraad opsies. nie-gekwalifiseerde voorraad opsies (NK) en aansporing voorraad opsies (ISOs). Elk heel anders belas. Beide word hieronder gedek. Belasting van nie-gekwalifiseerde voorraad opsies Wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen, is die verskil tussen die mark prys van die voorraad en die toekenning prys (bekend as die verspreiding) gereken word as gewone inkomste. selfs as jy jou opsies uit te oefen en voortgaan om die voorraad te hou. Inkomste is onderhewig aan betaalstaat belasting (Social Security en Medicare), sowel as gereelde inkomste belasting op jou van toepassing belastingkoers. Jy betaal twee tipes betaalstaat belasting: OASDI of Social Security wat 6.2 op verdienste tot die sosiale sekerheid voordeel basis wat 118500 in 2015 MI of Medicare - wat is 1.45 op al inkomste selfs bedrae wat tot voordeel basis oorskry. As jou inkomste vir die jaar oorskry reeds die voordeel basis as jou betaalstaat belasting op wins uit te oefen jou nie gekwalifiseerde voorraad opsies sal net die 1.45 toegeskryf kan word aan Medicare wees. As jou jaar-tot-datum inkomste is nie reeds meer as die voordeel basis as wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen sal jy betaal 'n totaal van 7,65 op wins beloop tot jou inkomste ten bate basis bereik, as 1.45 op verdienste oor die voordeel basis. Jy moet nie te oefen werknemer voorraad opsies streng gebaseer op belasting besluite egter in gedagte hou dat as jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies in 'n jaar waarin jy het geen ander inkomste uit te oefen, sal jy meer betaalstaat belasting te betaal as youll betaal as jy dit uit te oefen in 'n jaar waarin jy het ander bronne van inkomste en reeds meer as die voordelebedrag basis. Benewens die betaalstaat belasting, alle inkomste uit die verspreiding is onderhewig aan gewone inkomstebelasting. As jy die voorraad na oefening te hou, en bykomende winste buite die verspreiding bereik, is die addisionele winste belas as 'n kapitaalwins (of as 'n kapitaalverlies indien die voorraad afgetrek). Op Fairmarks Tax Guide vir Beleggers kan jy bykomende besonderhede oor belasting wat van toepassing is wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen vind. Belasting van aansporing voorraad opsies Anders as nie-gekwalifiseerde voorraad opsies, wins op aansporing voorraad opsies is nie onderhewig aan die betaalstaat belasting, maar dit is natuurlik onderhewig aan belasting, en dit is 'n voorkeur item vir die AMT (alternatiewe minimum belasting) berekening. Wanneer jy 'n aansporing voorraad opsie uit te oefen is daar 'n paar verskillende belasting moontlikhede: jy oefen die aansporing voorraad opsies, en verkoop die voorraad binne dieselfde kalenderjaar. In hierdie geval betaal jy belasting op die verskil tussen die mark prys op veiling en die toekenning prys jou gewone inkomste belastingkoers. Jy oefen die aansporing voorraad opsies, maar hou die voorraad. In hierdie situasie is die verskil tussen die toekenning prys en die mark prys word dan 'n AMT voorkeur item, so oefen aansporing voorraad opsies kan youll beteken betaal AMT (alternatiewe minimum belasting). Jy kan 'n krediet vir meer as AMT belasting betaal te kry, maar dit kan baie jare neem om te gebruik om hierdie krediet. As jy die aandele vir een jaar vanaf jou oefening datum te hou (twee jaar vanaf die toekenningsdatum van die opsie) dan die verskil tussen toekenning prys en die mark prys as jy die opsies te verkoop belas as langtermyn wins eerder as gewone inkomste, en as jou gewone belastingkoers oorskry jou AMT belastingkoers jy kan kry om 'n paar van die voorheen opgehoopte AMT krediet gebruik. Vir hoë inkomstegroepe, hou die voorraad vir die vereiste tydperk kan beteken om belasting te betaal op die wins op 15 teenoor 35, maar daar is risiko's aan hierdie strategie wat deeglik geëvalueer moet word. Belasting reëls kan ingewikkeld wees. 'N Goeie belasting professionele en / of finansiële beplanner kan jou help om die belasting te skat, te wys jou hoeveel you39ll het na alle belasting betaal, en leiding te gee oor maniere om tyd die uitoefening van jou opsies te betaal die minste belasting possible. Back betaal is betaal het in 'n belastingjaar (s) vir die werklike of geagte werk in 'n vorige jaar van aanslag (s). Vir sosiale sekerheid dekking en voordele doeleindes, al terug betaal, of onder 'n wet, is lone as dit is betaling vir onderdak indiensneming. Skadevergoeding vir persoonlike beserings, rente, boetes, en regskoste ingesluit met terug betaal toekennings is nie lone. Rapporteer al terug betaal. Dit is egter die belastingjaar (s) waarvoor terug te betaal genoem as lone vir doeleindes sosiale sekerheid is anders as dit is toegeken onder 'n wet. Sien terugbetaal Onder 'n wet. later, vir meer inligting. Verslagdoening terug te betaal Die Internal Revenue Service (IRS) en die SSA oorweeg terug betaal toekennings aan lone wees. Maar vir inkomstebelasting doeleindes, die IRS behandel al terug betaal as lone in die jaar betaal. Werkgewers moet Vorm W-2, Wage en belasting verklaring of elektroniese loon verslae gebruik om terug te rapporteer as lone betaal in die jaar waarin hulle eintlik die werknemer betaal. Die SSA nie meer aanvaar verslae oor bande, patrone, en diskette. In 2012, Terry Morris verdien loon van 50,000. In dieselfde jaar, het sy 100,000 ter vereffening van 'n back pay saak teen haar werkgewer dat die periodes gedek Januarie 2007 tot Desember 2011. Haar werkgewer behoorlik weerspieël sosiale sekerheid loon van 110100 en Medicare loon van 150,000 op haar 2012 Form W-2. Maar, as 'n werkgewer nie sluit terug te betaal lone op 'n voorheen geliasseer Form W-2, magnetiese media, of elektronies ingedien loon verslag, moet die werkgewer 'n loon regstelling verslag vorm W-2c, Reggemaak Wage en belasting Verklaring voor te berei, of elektronies ingedien verslag, aan die agterkant betaal toekenning voeg tot die lone voorheen berig. As, in die voorbeeld hierbo, Terry Morris werkgewer het haar 2012 Form voorberei W-2 verslagdoening Social Security en Medicare loon van net 50,000 elk, sou die werkgewer moet die verslag reg te stel. 'N Vorm W-2c regstelling van die 2012 Form W-2 sou voorheen wys berig Social Security en Medicare loon van 50,000 en die korrekte bedrag van 110100 vir lone sosiale sekerheid en 150,000 vir Medicare lone. SSA behandeling van rug betaal ingevolge 'n wet. Onder die wet, die SSA krediete terug betaal toegeken onder 'n wet om 'n individue verdienste rekord in die tydperk (e) die lone moet betaal. Dit is belangrik omdat lone nie toegeskryf aan die behoorlike jaar kan lei tot 'n laer sosiale sekerheid of versuim om die vereistes vir voordele te voorsien. Maar terug te betaal onder die wet betalings sal gepos bly aan die werknemers sosiale sekerheid verdienste rekord in die jaar berig oor Form W-2 (of vorm W-2c) tensy die werkgewer of werknemer in kennis stel die SSA (in 'n aparte, spesiale verslag) van die rug betaal ingevolge 'n wet betaling. Dan kan die SSA die statutêre terug betaal aan die toepaslike periodes toeken. As 'n terug betaal toekenning nie gemaak word kragtens 'n wet, die SSA krediete terug betaal as lone in die betaalde jaar. As werkgewers doen in kennis stel die SSA van hierdie betaling, moet hulle 'n spesiale verslag (met die onderstaande opgemerk inligting) voor te berei en stuur dit aan: Social Security Administration Attn: CPS terugbetaal Personeel 7-B-15 SWT 1500 Woodlawn Drive Baltimore, MD 21241 -0001 Maak seker dat jy hierdie spesiale verslag te stuur na die bogenoemde adres, want die SSA hanteer dit apart van ander verslae. As jy betaal die agterstallige betaling toekenning in dieselfde jaar van aanslag waarop dit van toepassing, rapporteer die lone op daardie jaar Form W-2. Geen verdere aksie is nodig. In 2012, Judy Wilson het 'n salaris van 30.000 en 'n terug betaal onder wet toekenning van 2000 vir die tydperk Januarie tot Junie 2012. Haar werkgewer behoorlik berig loon van 32000 vir Social Security en Medicare op haar 2012 Form W-2. Geen verdere aksie is nodig. Inligting die SSA moet behoorlik terug krediet betaal ingevolge 'n wet (spesiale verslag). Nadat jy die spesiale verslag voltooi, moet jy of die werknemer dit te stuur na die SSA wanneer of nadat jy die vorm W-2 stuur (op papier of elektronies) om die SSA vir die jaar wat jy die statutêre terug betaal te skenk aan die werknemer. Daar is geen wet van beperkings op die indiening van die spesiale verslag aan die SSA in staat stel om die lone te ken. Die spesiale verslag moet die volgende inligting insluit. Die werkgewers naam, adres en werkgewer identifikasie nommer (EIN). 'N Getekende verklaring met verwysing na die federale of die staat wet waaronder die betaling gemaak is. As die wet nie geïdentifiseer word, sal die SSA aanvaar die betaling was nie onder 'n wet en sal nie wys om vroeër tydperk (e). Die naam en telefoonnommer van 'n persoon om te kontak. Die SSA kan bykomende vrae met betrekking tot die terug betaal geval of die individuele werknemers inligting. 'N Lys van werknemers ontvangs van die betaling en die volgende inligting vir elke werknemer: Die belastingjaar jy betaal en berig die terugbetaal. Die werknemers sosiale sekerheid nommer (SSN). Die werknemers naam (soos aangedui op sy of haar sosiale sekerheid kaart). Die bedrag van die agterstallige betaling toekenning uitgesluit enige bedrae wat spesifiek anders aangewys, byvoorbeeld, skadevergoeding vir persoonlike beserings, rente, boetes, en regskoste. Die tydperk (e) die agterkant betaal toekenning dek (begin en einde dates8212month en jaar). Die ander lone betaal onderhewig aan sosiale sekerheid en / of Medicare belasting en berig in dieselfde jaar as die agterkant betaal toekenning (indien geen, wys nul). Moenie die rug betaal toekenning getoon in daardie loon verslag. As u die verslag onder 'n instelling aantal oorspronklik ingedien is, wys dat die getal en die bedrag geld wat kragtens daardie instelling aantal te bly. Die bedrag toe te ken aan elke oorsigtydperk. Dit sluit in enige bedrag wat jy wil toegeken (indien van toepassing) van die belastingjaar van die toekenning betaling. As jy nie die SSA spesifieke bedrae om toe te ken nie gee, die SSA doen die toekenning word deur die terug betaal toekenning deur die aantal maande of jare gedek deur die toekenning. Let. Vir tydperke voor 1 Januarie 1978 (voor 1 Januarie 1981, vir die staat en plaaslike regering werkgewers gedek deur 'n Artikel 218-ooreenkoms), wys die loon bedrae vir elke kalender kwartaal geëindig 31 Maart 30 Junie, 30 September en 31 Desember. vir almal belasting jaar, toon en identifiseer die sosiale sekerheid en / of Medicare Gekwalifiseerde Regering Employment (MQGE) lone (waar van toepassing) afsonderlik. MQGE is van toepassing op die federale werknemers begin in 1983, en vir sekere staats-en plaaslike regering werknemers begin in 1986. Vir belasting jaar 1991 en later, noem die Social Security en Medicare lone afsonderlik. As jy oorspronklik berig die individue lone onder 'n instelling of betaalstaat rekord eenheid nommer, wys die bedrag van lone in die toekenning jaar te bly vir daardie nommer en verskaf dat die getal na die SSA saam met die EIN. Terug te betaal Onder 'n wet terug te betaal toegeken onder 'n wet is 'n betaling deur 'n werkgewer na 'n toekenning, vasberadenheid, of goedgekeur of goedgekeur is deur 'n hof of regering agentskap wat verantwoordelik is vir die handhawing van 'n federale of die staat wet dat 'n werknemer beskerm reg om werk of ooreenkoms lone. Voorbeelde van pertinente insettinge sluit in: Ouderdom diskriminasie by die werksplek Wet, Amerikaners met Gestremdhede Wet, billike arbeidspraktyke Wet op Standaarde, Wet op Nasionale arbeidsverhoudinge, staat minimum loon wette en staat wette wat reg op indiensneming en lone te beskerm. Betalings gebaseer op wette wat 'n soortgelyke effek op bostaande vraestelle het mag kwalifiseer as betalings kragtens 'n wet. Terug te betaal toekennings, onder 'n paar van die bogenoemde wette, vergoeding vir persoonlike besering kan wees en nie betaal vir indiensneming. Sulke toekennings is nie lone vir sosiale sekerheid dekking doeleindes. As 'n hof goedgekeur of bekragtig skikkingsooreenkoms bepaal dat die ooreenkoms is nie 'n erkenning van diskriminasie, aanspreeklikheid, of daad van oortreding, het die verklaring nie die aard van 'n terug betaal toekenning verander. Die in so 'n nedersetting betalings kan nog terug betaal en lone onder die reëls wat hier bespreek word. Nonstatutory terug te betaal 'n betaling vir terug lone onderhandel tussen 'n werkgewer en werknemer sonder 'n toekenning, bepaling of ooreenkoms goedgekeur of goedgekeur is deur 'n hof of regering agentskap, is die betaling nie kragtens 'n wet. Vertraag loon betalings en terugwerkende verhogings wat voortspruit uit unie onderhandeling of betalings onder plaaslike verordeninge of regulasies is terug betaal en is lone. Hulle is egter nie betalings kragtens 'n wet. As jy onseker is of die agterkant betaal toekenning was onder 'n gekwalifiseerde wet is, moet jy dalk kontak jou personeel departement of regsadviseur of die prokureur wat die pak geliasseer. Formaat vir Verslag aan die SSA 1 Verban bedrae spesifiek aangewys as skadevergoeding, boetes, ens 2 Verban die bedrag van terug te betaal, indien enige, wat in daardie bedrag. 3 Vir tydperke voor 1 Januarie 1978 (en vir die staat en plaaslike regering (Artikel 218) werkgewers voor 1 Januarie 1981), wys die loon bedrae deur kalenderkwartale. Die sosiale sekerheid en / of Medicare Gekwalifiseerde Regering Employment (MQGE) lone (waar van toepassing) moet afsonderlik vir al die jare getoon word. (Lone onderworpe slegs aan MQGE sal getoon word in die Medicare / MQGE kolom geen loon sal getoon word in die kolom Soc. Art..) Vir belasting jaar 1991 en later, moet die Social Security en Medicare lone apart gelys. Verduideliking van voorbeelde. Helen T. Smith 8211The terug te betaal toekenning, uitgesluit rente, was 100,000 vir die tydperke 1 / 2009-12 / 2012. In 2012, was hierdie werknemer ook betaal 40,000 in ander lone. (Haar Form W-2 vir 2012 berig 110100 vir sosiale sekerheid en 140,000 vir Medicare. Die SSA toekenning sal tot gevolg hê aangepas gepos loon van 68000 vir sosiale sekerheid en 68.000 vir Medicare vir 2012.) Sam W. Evans 8211The terug betaal toekenning was 30,000 vir die periodes 7 / 89-12 / 91. Dit werknemer gehuur in 1989 en was onderhewig aan net MQGE. Hy is nie meer in diens van hierdie regeringsorganisasies werkgewer in 2012. (sy spelpeil W-2 vir 2012 berig 30,000 vir sosiale sekerheid en 30.000 vir Medicare. Na afloop van die SSA toekenning, hy sal nie enige netto gepos lone vir 2012 het) Roland S. Adams 8211The terug betaal toekenning was 15,000 vir die tydperke 7 / 80-12 / 81. Hy is nie meer in diens van hierdie staats-en plaaslike regering (Artikel 218) werkgewer in 2012. (sy spelpeil W-2 vir 2012 berig 15,000 vir sosiale sekerheid en 15.000 vir Medicare na die SSA toekenning, sal hy nie 'n netto gepos lone vir 2012) As die staat Social Security Administrateurs kantoor verdere inligting benodig, kan hulle met die SSA by die volgende adres: Social Security Administration kantoor van Inkomste Sekuriteit Programme kantoor van die verdienste en Program Integriteit Beleid 6401 Security Boulevard 2506 OPS Baltimore, MD 21235 Risiko van verbeuring verval voor aftrede. As die aansienlike risiko van verbeurdverklaring verval voordat die werknemer aftree, rapporteer al die afgelope bydraes tot die plan (of die waarde van die plan), insluitend opgehoopte verdien rente, in boks 3 (tot die loon basis maksimum) en / of boks 5 van vorm W-2. Die opgehoopte deferrals gerapporteer saam met enige ander Social Security en Medicare lone verdien gedurende die jaar. Verslag in boks 11 van Vorm W-2 die bedrag van uitgestelde, insluitend enige opgehoopte rente, wat gedurende die jaar belasbare vir Social Security en Medicare belasting het (maar was vir jaar gelewer voor) omdat die uitgestelde bedrag nie meer onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Indien die werknemer aanhou werk, toekoms deferrals is Social Security en Medicare lone wanneer hulle verdien. Moenie in die boks 11 deferrals wat ingesluit is in bokse 3 en / of 5 en wat vir die huidige jaar gelewer. Risiko van verbeurdverklaring verval by aftrede. Wanneer 'n werknemer se reg om 'n betaling is afhanklik van die werk tot en met aftrede, rapporteer al die afgelope bydraes tot die plan (of die waarde van die plan), insluitend opgehoopte verdien rente, soos sosiale sekerheid en / of Medicare lone in die jaar van aftrede. Voeg die bedrag aan ander lone betaal in daardie jaar, en tree binne boks 3 (tot die loon basis maksimum) en / of boks 5 van Vorm W-2. Verslag in boks 11 van Vorm W-2 die bedrag van uitgestelde, insluitend enige opgehoopte rente, wat gedurende die jaar belasbare vir Social Security en Medicare belasting het (maar was vir jaar gelewer voor) omdat die uitgestelde bedrag nie meer onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Moenie in die boks 11 deferrals wat ingesluit is in bokse 3 en / of 5 en wat vir die huidige jaar gelewer. Example8212risk van verbeuring. Aan die einde van die tydperk risiko-van-die verbeuring vir Maatskappy Ys nonqualified uitgestelde vergoeding plan, Werknemer Bs opgehoopte deferrals, plus rente verdien deur die plan, is 120,000, wat nie Bs 20000 uitstel vir vanjaar. Bs lone, insluitend hierdie jaar uitgestel bedrag, is 80.000. Vorm W-2 Voltooiing Wanneer 'n werknemer of voormalige werknemer aftree en begin die ontvangs van betalings (uitkerings) van 'n nonqualified of nie-regeringsorganisasie artikel 457 plan, rapporteer die betalings in bokse 1 en 11 van vorm W-2. Verslag betalings (uitkerings) van 'n regeringsliggaam artikel 457 plan op Vorm 1099-R, Verdelings van pensioene, annuïteite, aftrede of winsdeling Planne, IRAS, Versekeringskontrakte, ens Werknemer D afgetree het uit die XYZ maatskappy en begin ontvang sosiale sekerheid . XYZ betaal D 'n 12,000 bonus by aftrede vir verkope in 'n vorige jaar, en D ontvang 25,000 in betalings van XYZs nonqualified uitgestelde vergoeding plan. Daarbenewens D ooreengekom om voort te gaan presteer dienste vir XYZ, maar op 'n deeltydse basis vir lone van 15,000 per jaar. D het geen deferrals om die nonqualified plan vanjaar. Vorm W-2 Voltooiing Moenie klaar pak 11 wanneer betalings (uitkerings) word gemaak van 'n nonqualified plan en deferrals gerapporteer in bokse 3 en / of 5 van vorm W-2 (insluitend die huidige jaar deferrals). Verslag aan die SSA op Form SSA-131 die totale bedrag wat die werknemer verdien gedurende die jaar van aanslag. Gewoonlik, die verdien bedrag is die berig in die boks 1 van Vorm W-2 minder betalings van 'n nonqualified of artikel 457 plan bedrag, maar met inbegrip van enige bedrae onder die plan uitgestel gedurende die jaar van aanslag. Sien Form SSA-131 en sy instruksies, vroeër. Werknemer K afgetree vanjaar vanaf Company XYZ en begin ontvang sosiale sekerheid. Gedurende die jaar het hy verdien loon van 50,000 en uitgestelde 35000 van die lone in die maatskappy se nonqualified uitgestelde vergoeding plan. K ook ontvang 75.000 in betalings van die maatskappy se nonqualified plan. Vorm W-2 Voltooiing Bykomende verslagdoening Voorbeelde vir Nonqualified Uitgestelde Vergoeding (NQDC) Planne Dit is nie nodig om bedrae wat uitgestel is gedurende die jaar onder 'n NQDC plan onderhewig aan artikel 409A wys. As jy rapporteer artikel 409A deferrals, wys die bedrag in die boks 12 van Vorm W-2 gebruik van kode Y. Vir meer inligting, sien Kennisgewing 2008-115, 2008-52 I. R.B. 1367, beskikbaar by www. irs. gov/irb/2008-52IRB/ar10. Spesiale reëls verslagdoening van toepassing wanneer 'n NQDC plan is nie in ooreenstemming met artikel 409A (wanneer daar 'n 8220-plan mislukking 8221 was). Inkomste ingesluit kragtens artikel 409A van 'n NQDC plan is gerapporteer in die boks 1 en box 12 van Vorm W-2 gebruik van kode Z. kyk mededeling 2008-115. Die volgende voorbeelde gebruik klein dollar bedrae vir illustratiewe doeleindes. Maar die hoeveelheid berig in boks 3 van Vorm W-2 is altyd beperk deur die sosiale sekerheid inkomste loon basis (byvoorbeeld, 110100 vir 2012). Die term 8220 gevestigde 8221 in die volgende voorbeelde beteken dat die uitgestelde bedrag is nie onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Aan die ander kant, die term 8220 nie gevestigde 8221 beteken dat die uitgestelde bedrag is onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Die voorbeelde aanvaar dat die NQDC plan is in ooreenstemming met artikel 409A, en dat bedrae wat uitgestel is onder die plan is nie includible in bruto inkomste soos dit uitgestel. Vir doeleindes van die voorbeelde, word aanvaar dat die gereelde betaling van die werknemer vergoeding vir indiensneming en lone vir belasting diens doeleindes behalwe in die mate van die uitstel van 'n gedeelte van die gereelde betaling resultate in 'n afname in lone. Voorbeeld 1: Uitstel wat onmiddellik berus (geen wesenlike risiko van verbeuring) met geen verdelings en geen vestiging van vorige jaar deferrals. Vir die jaar, die employee8217s gereelde salaris was 200, en die werknemer uitgestel 20 van die betaling in haar employer8217s NQDC plan. Die uitstel van 20 is gevestig op uitstel en daar was 'n werkgewer wedstryd van 10 onder die plan, wat ook gevestig. Gereelde betaal 200 Uitstel, gevestigde 20 Werkgewer wedstryd, gevestigde 10. Vorm W-2 Voltooiing Spesiale reël vir boks 11 van Vorm W-2 (verspreiding en uitstel in dieselfde jaar). As, in dieselfde jaar, is daar NQDC verdelings en daar is deferrals dat rapporteerbare in bokse is 3 en / of 5 (huidige of vorige jaar deferrals) van Vorm W-2, moenie klaar pak 11. In plaas daarvan, verslag oor Form SSA-131 die totale bedrag wat die werknemer verdien gedurende die jaar. Handig die SSA-131 aan die naaste SSA kantoor of gee dit aan die werknemer. Oor die algemeen, die deur die werknemer verdien gedurende die jaar van aanslag vir doeleindes van item 6 van vorm SSA-131 bedrag is die berig in die boks 1 van Vorm W-2 plus huidige jaar deferrals wat berus (werknemer en werkgewer porsies) minder uitkerings bedrag . Moenie dink voor-jaar deferrals wat vestiging in die huidige jaar. As daar 'n plan mislukking was, moet die blokkie 1 bedrag in berekening gebring word asof daar nie 'n plan mislukking. Voorbeeld 5: Uitstel wat onmiddellik gevestig en daar is uitkerings (geen vestiging van vorige jaar deferrals). Vir die jaar, die employee8217s gereelde salaris was 200, en die werknemer uitgestel 20 van die betaling in die employer8217s NQDC plan. Daar was ook 'n werkgewer wedstryd van 10. Die uitstel en werkgewer wedstryd is gevestig op uitstel. Daar was geen vesting van vorige jaar deferrals onder die plan. Gedurende die jaar, was daar totale uitkerings van 50 uit die plan aan die werknemer. Gereelde betaal 200 Uitstel, gevestigde 20 Werkgewer wedstryd, gevestigde 10 Distribution 50. Vorm W-2 Voltooiing Voorbeeld 7: Uitstel wat onmiddellik gevestigde en daar uitkerings (ook vestiging van vorige jaar deferrals en verdienste op die vorige jaar deferrals). Vir die jaar, die employee8217s gereelde salaris was 200, en die werknemer uitgestel 20 van die betaling in die employer8217s NQDC plan. Die uitstel is verleen op uitstel. Daar was vestiging van 100 van vorige jaar deferrals en 15 van verdienste op die 100 voor-jaar uitstel onder die plan. Gedurende die jaar, was daar totale uitkerings van 50 uit die plan aan die werknemer. Gereelde betaal 200 Uitstel, gevestigde 20 Distribution 50 Vesting van vorige jaar deferrals (100) en verdienste op die vorige jaar deferrals (15) 115. Form W-2 CompletionLife Events: Aftrede Carol Cantrell Stock vergoeding is belangrik vir aftreebeplanning. Verstaan die kwessies en strategieë te verken, of jy beplan vir aftrede, is naby aftrede, of reeds afgetree. John P. Barringer Podcast ingesluit Baie van my kliënte sien nie voorraad vergoeding in die groter prentjie van aftreespaargeld en onttrekking planne. Met inagneming van netto waarde, ouderdom, en maatskappy voorraad plan, bied ek die kliënt met hierdie kernpunte oor voorraad toelaes, 401 (k) planne, nonqualified uitgestelde vergoeding, en IRAS. Carol Cantrell Sodra jy bereik jou aftrede jaar, die besluit landskap en tydraamwerk verandering. Om onaangename verrassings te vermy, te verstaan wat sal gebeur met jou voorraad toelaes en ander voordele maatskappy sodat jy toepaslike strategieë kan ontwikkel. Carol Cantrell belasting beplanning vir afgetredenes kan meer uitdagend dat dit tydens hul werk jaar wees. Jy moet voortdurend monitor enige opsies en maatskappy voorraadhouding as deel van jou algehele portefeulje. Deel 3 kyk na spesiale probleme wat kan ontstaan nadat jy aftree, insluitend Social Security koördineer met vereiste minimum verdelings vir IRAS en jou 401 (k) na 'n ander staat en die gawes van voorraad. David Johnson en Mark Miller Podcast ingesluit Moving tussen state van die VSA, of te hervestig permanent of net om te reis vir besigheid, kan belasting komplikasies vir mense wat voorraad vergoeding behels. Hierdie artikel bied die belasting kwessies wat jy mag teëkom wanneer jy jou huis kantoor te verlaat en steek 'n toestand lyn. Geoffrey M. Zimmerman Podcast ingesluit Beplanning vir ekwiteitvergoedingskemas begin met die identifisering van die rol voorraad toekennings sal speel in jou lewe, hetsy vir aftrede, kollege befondsing, of ander doelwitte. Hierdie artikel bied punte om te oorweeg vir drie verskillende soorte beleggers. Eric Rasmussen finansiële adviseur Die vyf jaar voor en na aftrede is die kritieke sone vir finansiële beplanning, insluitende dat verwant aan jou voorraad opsies. Aftreespaargeld kan aansienlik aangehelp deur ekwiteitvergoedingskemas. Wanneer factoring voorraad opsies, beperkte voorraad / RSUs, of ESPPs in u aftreebeplanning, moet jy die antwoorde op die volgende vrae te leer ken. Aftrede is 'n tipe van diensbeëindiging. Vroeë aftrede kan minder gunstig behandel word. Volgens die 2013 vee Plan Design opname deur die National Association of Stock Plan Professionals. Hierdie bepalings in te samel belasting komplikasies vir beide beperkte voorraad en RSU toelaes, maar die kwessies wissel. Vir belastingdoeleindes is dit maak nie saak wat jy eintlik moet uittree om die aandele vestig. Met beperkte voorraad, word belasting veroorsaak wanneer die toekenning is. Gewoonlik, sal jy tyd het nadat jy die maatskappy te verlaat om jou opsies uit te oefen. Maar sommige maatskappye. Aftrede is 'n diensbeëindiging onder jou voorraad opsie plan. Onder byna al voorraad opsie planne, nadat jy diens te beëindig die plan bepaal. Die standaard reël is dat opsies uitgeoefen tot aan die einde van óf hul termyn of 'n post-beëindiging tydperk jou plan gee jou, wat ook al. Die uitkomste kan wissel en hang af van jou planne ontwerp. As jy jou maatskappy na 'n ander werk voor die einde van die prestasiesiklus neem verlaat, jy gewoonlik verloor al reg om die toekenning te ontvang. Opnames toon dat in sulke situasies. Hoewel die algehele oefening prosedure sal waarskynlik nie verander nie, kan daar belangrike verskuiwings in die. Die uitkoms hang af van die wette en belasting beleid van die staat wat jy gewerk het in. State is nie opgehou. Die meeste maatskappye base weerhouding op jou werkstatus ten tyde van die toekenning. As jy elders werk of afgetree by oefening of vestiging, dan. Wanneer jy begin met die ontvangs Social Security voordat jy die volle aftree-ouderdom bereik, word jou voordele verminder word deur 'n ingewikkelde formule. Maar voorraad opsies ontvang vir dienste voor aftrede. Geen eenvoudige antwoord bestaan om die vraag of jy voordele vroeë moet neem, op die ouderdom wat jy oorweeg word by volle aftree soos gedefinieer deur Social Security reëls, of op 'n later datum. Twee nuttige. Jy betaal Social Security en Medicare belasting op alle lone en selfindiensneming verdienste, ongeag of. Life Events: Aftrede Is my voorraad opsie oefening of beperk voorraad vestiging invloed op die jaarlikse verdienste limiet van Maatskaplike Sekuriteit en verminder my voordele Wanneer jy begin met die ontvangs Social Security voordat jy die volle aftree-ouderdom bereik, word jou voordele verminder word deur 'n ingewikkelde formule. Maar voorraad opsies ontvang vir dienste voor aftrede. Vir toegang tot hierdie antwoord, asseblief aanmeld of registreer. Nog nie 'n lid Hierdie funksie is 'n voordeel van Premium lidmaatskap. Registreer as 'n Premium member sal jy volledige toegang tot ons bekroonde inhoud en gereedskap op aandele-opsies, beperkte voorraad / RSUs, SARS, en ESPPs gee. Is jy 'n finansiële of rykdom adviseur Hier is meer oor MSO Pro Lidmaatskap. Vrae of kommentaar E-pos ondersteuning of skakel (617) 734-1979.Non gekwalifiseerde Stock Options Oefening opsies om maatskappy voorraad te koop teen ondergemiddelde markprys snellers 'n belasting faktuur. Hoeveel belasting wat jy betaal wanneer jy verkoop die voorraad hang af van wanneer jy dit te verkoop. Een manier om werknemers een strategie maatskappye gebruik om werknemers te beloon beloon is hulle opsies om 'n sekere bedrag van die companyrsquos voorraad aan te koop vir 'n vaste prys na 'n bepaalde tydperk van die tyd te gee. Die hoop is dat teen die tyd dat die employeersquos opsies vestmdashthat is, ten tyde van die werknemer kan eintlik die opsies om voorraad te koop op die bepaalde oefening pricemdashthat die mark prys van die voorraad sal gestyg het, sodat die werknemer kry die voorraad vir minder as die huidige mark prys. As yoursquore 'n uitvoerende, 'n paar van die opsies wat jy ontvang van jou werkgewer kan wees Nonqualified Stock Options. Dit is opsies wat donrsquot kwalifiseer vir die meer gunstige belasting behandeling gegee om Incentive Stock Options. In hierdie artikel, yoursquoll leer die belastingimplikasies van die uitoefening nonqualified voorraad opsies. Letrsquos aanvaar dat jy opsies op voorraad wat aktief verhandel op 'n gevestigde mark soos die NASDAQ ontvang nie, maar dat die opsies hulself arenrsquot verhandel. Die belasting vangs is dat wanneer jy die opsies uit te oefen om die aankoop van voorraad (maar nie voordat), jy belasbare inkomste gelyk is aan die verskil tussen die aandeelprys deur die opsie en die mark prys van die voorraad te stel. In belasting lingo, dis bekend as die vergoeding element. Vergoeding element Die vergoeding element is basies die bedrag van die afslag wat jy kry wanneer jy die voorraad te koop by die opsie uitoefen prys in plaas van op die huidige mark prys. Jy kan bereken die vergoeding element deur die aftrekking van die uitoefeningsprys van die markwaarde. Die markwaarde van die voorraad is die aandele prys op die dag wat jy jou opsies om die voorraad te koop te oefen. Jy kan die gemiddelde van die hoë en lae pryse wat die voorraad ambagte vir daardie dag gebruik. Die uitoefeningsprys is die bedrag wat u die voorraad kan koop vir volgens jou keuse ooreenkoms. En herersquos die skopper: Jou maatskappy moet die vergoeding element as 'n toevoeging tot jou loon op die vorm W-2 in die jaar wat jy die opsies uit te oefen aan te meld. Dit beteken dat die IRS weet alles oor jou meevaller, en behandel dit as vergoeding inkomste, net soos jou salaris. Jy sal inkomstebelasting en Social Security en Medicare belasting verskuldig op die vergoeding element. Wanneer moet ek belasting Eerste dinge eerste te betaal op my opsies: Jy donrsquot het om enige belasting te betaal wanneer yoursquore diegene opsies toegestaan. As jy 'n opsie ooreenkoms wat u toelaat om 1000 aandele van die maatskappy voorraad aan te koop kry, het jy al die opsie om te koop voorraad toegestaan. Hierdie toekenning op sigself isnrsquot belasbare. Itrsquos slegs wanneer jy eintlik die opsies uit te oefen en wanneer jy later verkoop die voorraad wat jy gekoop wat jy belasbare transaksies. Hoe jy rapporteer jou voorraad opsie transaksies hang af van die tipe transaksie. Gewoonlik, belasbare Nonqualified Stock Opsie transaksies val in vier moontlike kategorieë: Jy oefen jou opsie om die aandele te koop en jy hou op die aandele. Jy oefen jou opsie om die aandele te koop, en dan dieselfde dag verkoop jy die aandele. Jy oefen die opsie om die aandele te koop, dan is dit binne 'n jaar of minder verkoop jy na die dag wat jy dit gekoop. Jy oefen die opsie om die aandele te koop, dan moet jy hulle meer as 'n jaar te verkoop nadat die dag wat jy dit gekoop. Elkeen van hierdie vier scenario's het sy eie belasting kwessies soos die volgende vier belasting voorbeelde wys. 1. Jy oefen jou opsie om die aandele te koop en te hou op hulle. In hierdie situasie, jy jou opsie om die aandele te koop te oefen, maar jy hoef nie die aandele te verkoop. Jou vergoeding element is die verskil tussen die uitoefeningsprys (25) en die markprys (45) op die dag wat jy die opsie uitgeoefen en gekoop die voorraad, keer die aantal aandele wat jy gekoop. 45 minus 25 20 x 100 aandele 2000 20 keer 100 aandele 2000 Jou werkgewer sluit die vergoeding element bedrag (2000) in Box 1 (lone) van jou 2015 Form W-2. Hoekom is dit gerapporteer op jou W-2 Omdat itrsquos beskou ldquocompensationrdquo vir julle, net soos jou salaris. So selfs al is jy 'n werklike wins nog havenrsquot gesien uit die verkoop van die aandele, yoursquore steeds belas word op die vergoeding element net asof jy 'n 2000 kontantbonus ontvang het. Wat gebeur as een of ander rede die vergoeding element is nie ingesluit in Box 1 Itrsquos nog steeds beskou as deel van jou loon, sodat jy dit moet voeg by Vorm 1040, reël 7 wanneer jy vul jou belastingopgawe vir die jaar wat jy die opsie uit te oefen. 2. Jy oefen jou opsie om die aandele te koop en dan verkoop hulle op dieselfde dag. Soos in die vorige voorbeeld, die vergoeding element is 2000, en jou werkgewer sal insluit 2000 in inkomste op jou 2015 Form W-2. As hulle dit nie, moet jy voeg dit by Vorm 1040, reël 7 wanneer jy vul jou 2015 belastingopgawe. Volgende, moet jy die werklike verkoop van die voorraad verslag te doen oor jou 2015 Bylae D, kapitaalwinste en - verliese, Deel I. Omdat jy die voorraad reg nadat jy dit gekoop verkoop, die verkoop tel as kort termyn (dit wil sê jy besit die voorraad vir 'n jaar of lessmdashless as 'n dag in hierdie geval). In hierdie voorbeeld, die datum verkry is 2015/06/30 en die datum verkoop is ook 2015/06/30. Dan het jy om te bepaal of jy 'n wins of verlies. In hierdie voorbeeld, die koste basis van jou aandele is 4500, en die verkoopprys is 4490. Die 10 (van die kommissie), is jou kort termyn kapitaalverlies. Hoe het ons hierdie bedrae bepaal die koste basis is jou oorspronklike koste (die waarde van die voorraad, wat bestaan uit wat jy betaal, plus die vergoeding element wat jy hoef te rapporteer as vergoeding inkomste op jou 2015 Vorm 1040). Die koste basis is dus is die werklike prys betaal per keer aandeel die getal aandele (25 x 100 2500) plus die 2000 van vergoeding berig op jou 2015 Form W-2. Daarom is die totale koste-grondslag van jou voorraad is 4500 (2500 2000). Die verkoopprys is die per-aandeel markprys op die datum van verkoop (45) keer die aantal aandele verkoop (100), wat 4500 gelyk. Dan, jy enige kommissies betaal vir die verkoop (10, in hierdie voorbeeld) aftrek om te kom op 4490 as die finale verkoopprys. Yoursquoll waarskynlik 'n 2015 Form 1099-B ontvang van die makelaar wat jou opsie koop en verkoop hanteer. Dit vorm moet wys 4490 as jou opbrengs uit die verkoop. Af te trek jou verkoopprys (4490) van jou koste basis (4500), kry jy 'n verlies van 10. Onthou, wat jy eintlik uitgekom n voorsprong (selfs na belasting) omdat jy voorraad verkoop vir 4490 (na die betaling van die 10 Kommissie) dat jy gekoop vir net 2500. 3. Jy oefen die opsie om die aandele te koop en dan verkoop hulle binne 'n jaar of meer na die dag wat jy dit gekoop. Weereens, is die vergoeding element van 2000 (bereken soos in die vorige voorbeelde) beskou belasbare inkomste en moet ingesluit word in Box 1 van jou 2015 Form W-2. Indien nie, moet jy voeg dit by Vorm 1040, reël 7 wanneer jy vul jou 2015 belastingopgawe. Omdat jy die voorraad verkoop, moet jy die verkoop verslag te doen oor jou 2015 Bylae D. Die voorraad verkoop word beskou as 'n korttermyn-transaksie omdat jy die voorraad minder as 'n jaar besit. In hierdie voorbeeld, die datum verkry is 2015/06/30, die datum verkoop is 2015/12/15, die verkoopprys is 4990, en die koste basis is 4500. Die korttermyn kapitaalwins is die verskil van 490 (4,900-4,500). Hoe het ons hierdie syfers te kry Die verkoopprys (4990) is die markprys op die datum van die verkoping (50) keer die aantal aandele verkoop (100), of 5000, minus enige kommissie wat jy betaal wanneer jy dit verkoop (10). Die vorm 1099-B van die makelaar hantering van jou koop moet rapporteer 4990 as die opbrengs van jou koop. Die koste basis is die werklike prys wat jy per keer aandeel betaal die getal aandele (25 keer 100 2500), plus die vergoeding element van 2000 vir 'n totaal van 4500. So het die wins is 490, die verskil tussen jou basis en die verkoopprys, en sal belas word as 'n korttermyn-kapitaalwins by jou gewone inkomste belastingkoers. 4. Jy oefen die opsie om die aandele te koop, dan verkoop hulle meer as 'n jaar nadat die dag wat jy dit gekoop. Markprys op 2011/06/30 Kommissie betaal aan te koop: Aantal aandele: Die vergoeding element van die 2000 is dieselfde as in die voorafgaande voorbeelde en moet verskyn in Box 1 van jou W-2 vir 2011 (die jaar wat jy uitgeoefen die opsies om die voorraad aan te koop.) Omdat hierdie transaksie plaasgevind het in 'n vorige jaar, donrsquot jy om belasting te betaal op die vergoeding element weer itrsquos nou beskou as deel van jou koste basis koopprys vir die voorraad. Jy moet dan die verkoop van die voorraad verslag te doen oor jou 2015 Bylae D, Deel II, want itrsquos 'n langtermyn-transaksie die voorraad besit vir byna 18 maande. Soos in die vorige voorbeeld, die voorraad verkoop wins is 490, bereken op dieselfde wyse (4990 verkoop prys - 4500 koste basis). Maar nou is die 490 wins is 'n langtermyn-wins, sodat jy net aan belasting op die kapitaal-winste koers betaal, wat waarskynlik 'n baie laer as jou gereelde inkomste - Dinge sal wees om te onthou wanneer toegestaan voorraad opsies Wanneer jy nonqualified toegestaan voorraad opsies, kry 'n afskrif van die opsie-ooreenkoms van u werkgewer en lees dit noukeurig. Jou werkgewer verplig is om betaalstaat belasting te weerhou van die vergoeding element, maar soms dat doesnrsquot korrek gebeur. In een geval ons weet van, het 'n employeersquos betaalstaat departement nie federale of die staat inkomste belasting weerhou. Hy uitgeoefen sy opsies deur die betaling van 7000 en verkoop die voorraad op dieselfde dag vir 70.000 dan gebruik al die opbrengs (plus bykomende kontant) op die transaksie, 'n 80.000 motor te koop, laat baie min kontant op hande. Kom belastingopgawe tyd die volgende jaar, was hy baie ontsteld om te verneem dat hy belastings verskuldig op die vergoeding element van 63.000. Donrsquot laat gebeur vir jou. Werkgewers moet die inkomste van 'n 2015 uitoefening van Nonqualified Stock Options in Box 12 van die verslag van die 2015 Form W-2 met behulp van die kode ldquoV. rdquo Die vergoeding element is reeds in bokse 1 ingesluit, 3 (indien van toepassing) en 5, maar is ook afsonderlik berig in Box 12 tot duidelik die bedrag van die vergoeding wat voortspruit uit 'n nie-gekwalifiseerde voorraad opsie oefening. TurboTax Professional bied ekstra hulp met beleggings en kan jou help om die beste resultate onder die belasting wet kry. Van aandele en effekte om huurinkomste, TurboTax Premier help jy jou belasting reg gedoen Bogenoemde artikel is bedoel om algemene finansiële inligting wat ontwerp is om 'n breë segment van die publiek dit nie persoonlike belasting, beleggings, wetlike, of ander sake gee voed verskaf en professionele advies. Voordat enige aksie, moet jy altyd die hulp van 'n professionele persoon wat jou spesifieke situasie vir raad oor belasting, jou beleggings, die wet, of enige ander besigheid en professionele sake wat jy en / of jou besigheid affekteer weet soek. Belangrike aanbieding besonderhede en openbaarmakings Filing Sperdatum: IRS indiening sperdatum vir belasting jaar 2015 is April 18, 2016 (behalwe vir die inwoners van Massachusetts of Maine, waar die IRS indiening sperdatum vir belasting jaar 2015 is 19 April, 2016). Probeer dit gratis / betaal wanneer jy lêer: TurboTax aanlyn-en mobiele pryse is gebaseer op jou belasting situasie en is afhanklik van die produk. Gratis 1040EZ / A Vrystaat bied slegs beskikbaar met TurboTax Federal Free Edition aanbod kan verander of beëindig te eniger tyd sonder kennisgewing. Werklike pryse word bepaal ten tyde van die druk of e-lêer en is onderhewig aan verandering sonder kennisgewing. Spaar en prys vergelykings gebaseer op verwagte prysstygings verwag 3/18/16. Spesiale afslag bied mag nie geldig wees vir mobiele in-artikels aankope. TurboTax CD / aflaai produkte: Prys sluit belasting voorbereiding en druk van die federale belastingopgawes en gratis federale e-lêer van tot 5 federale belastingopgawes. Bykomende gelde aansoek doen vir eFiling staat opbrengste. E-lêer fooie nie van toepassing op die staat New York opbrengste. Spaar en prys vergelyking gebaseer op verwagte prysstygings verwag 3/18/16. Pryse onderhewig aan verandering sonder kennisgewing. Altyd en oral: Toegang tot die Internet vereiste standaard boodskap en data tariewe van toepassing op laai en te gebruik foon. Vinnigste terugbetaling moontlik: Vinnigste terugbetaling van belasting met efile en direkte terugbetaling deposito belasting tydsraamwerke sal wissel. Betaal vir TurboTax uit jou federale terugbetaling: A X. xx Terugbetaling Processing Diensfooi van toepassing op hierdie betaling metode. Pryse is onderhewig aan verandering sonder kennisgewing. Die voordeel is beskikbaar met TurboTax Federal produkte behalwe die TurboTax Tuis amp Besigheid / QuickBooks Eie Onderneming bundel bied. Oor ons TurboTax Produk Kenners: Kliëntediens en produk ondersteuning afhanklik van die tyd van die jaar. Oor ons credentialed belasting kenners: Live belastingadvies diens is beskikbaar per telefoon vir jou moeilikste belastingvrae fooie kan aansoek doen. Service, ervaring vlakke, ure van die operasie en beskikbaarheid wissel, en is onderhewig aan beperkings en verandering sonder kennisgewing. Nie beskikbaar vir TurboTax Besigheid kliënte. 1 beste verkoop belasting sagteware: Op grond van saamgestelde verkope data vir alle belasting jaar 2014 TurboTax produkte. Gewildste: TurboTax Deluxe is ons gewildste produk onder TurboTax Online gebruikers met meer komplekse belasting situasies. oor oor
No comments:
Post a Comment